شیائومی و اپل، اصلی ترین بازیگران بازار پوشیدنی ها در سه ماهه دوم ۲۰۱۷

آخرین بروز رسانی: شهریور ۱۰, ۱۳۹۶

بنابر آمار تازه موسسه IDC، میزان عرضه دیوایس های پوشیدنی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، رشدی ۱۰٫۳ درصدی نسبت به همین بازه در سال پیش داشته است. در بازه زمانی سه ماهه آوریل تا ژوئن، مجموعاً ۲۶٫۳ میلیون دستگاه پوشیدنی به بازار عرضه شده است. برای اولین بار، دستگاه های پوشیدنی ساده (که از اپلیکیشن های شخص ثالث را اجرا نمی کنند) با رشد سالانه منفی ۹ درصدی، کاهش میزان عرضه را پشت سر گذاشته اند و از طرف دیگر، عرضه ساعت های هوشمند با رشد سالانه ۶۰٫۹ درصدی مواجه شده است.

طی سه ماهه دوم ۲۰۱۷، شیائومی بزرگ ترین عرضه کننده دیوایس های پوشیدنی بود و ۳٫۵ میلیون دستگاه روانه بازار کرد. بعد از این کمپانی چینی، اپل با فاصله ای اندک در جایگاه دوم قرار دارد و ۳٫۴ میلیون دستگاه عرضه کرده است. اصلی ترین پوشیدنی کمپانی شیائومی، دسبتند پایشگر سلامتی Mi Band است که ۲۰ دلار قیمت دارد. عمر باتری این دستگاه به ۲۰ روز می رسد و ضمناً استاندارد IP67 را نیز دریافت کرده است. در مجموع، با رشد ۱۳٫۷ درصدی، شیائومی حالا سهمی ۱۳٫۴ درصدی از بازار پوشیدنی ها دارد.

همانطور که گفتیم، اپل با فاصله بسیار کمی از شیائومی، ۳٫۴ میلیون دستگاه به بازار عرضه کرده و در جایگاه دوم قرار گرفته، اما برای اپل، این موضوع به معنای افزایش ۴۹٫۷ درصدی عرضه نسبت به عرضه ۲٫۱ میلیون واحدی در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ بوده است. اپل حالا ۱۳ درصد از سهم بازار پوشیدنی ها را در اختیار دارد و انتظار می رود با معرفی اپل واچ سری ۳ در مراسم روز ۱۲ سپتامبر کمپانی، این مدل تازه به کنار زدن شیائومی از سوی اهالی کوپرتینو کمک کند.

درست بعد از اپل، نام فیت بیت در رده سوم به چشم می خورد. این کمپانی هم دقیقاً مثل اپل ۳٫۴ میلیون دستگاه به بازار فرستاده و با فاصله ای بسیار اندک، ۱۲٫۹ درصد از بازار پوشیدنی ها را در اختیار گرفته است. سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷، بازه زمانی چندان خوبی برای فیت بیت نبوده است و نسبت به عرضه ۵٫۷ میلیون پوشیدنی در سه ماهه دوم ۲۰۱۶، کاهش ۴۰٫۹ درصدی در عرضه را پشت سر گذاشته است.

گفتنی است که فیت بیت طی چند وقت اخیر، از پوشیدنی های جدیدی از جمله نخستین ساعت هوشمند خود رونمایی کرده است. این تغییر روند، احتمالاً سبب شده فیت بیت تمرکز خود را از دست داده و با شرایط کنونی مواجه شود. در نهایت ناگفته نماند که بعد از این سه کمپانی، نام گارمین (با عرضه ۱٫۴ میلیون دستگاه و سهم ۵٫۴ درصدی) و فسیل (با عرضه ۱ میلیونی و سهم ۴ درصدی) نیز به چشم می خورد.

The post شیائومی و اپل، اصلی ترین بازیگران بازار پوشیدنی ها در سه ماهه دوم ۲۰۱۷ appeared first on دیجیاتو.

دیجیاتو

پربازدیدترین اخبار
طراحی سایت

طراحی سایت در اصفهان   طراحی سایت و سئو سایت در اصفهان   تیم طراحی سایت و سئو سایت وب یار به آدرس ، بامجوز رسمی از نظام کامپیوتر کشور و دارای نماد اعتماد و نماد ساماندهی و با ۱۶ سال دانش تخصصی در زمینه طراحی وب سایت , سئو سایت در گوگل ، ارسال […]

دانلود رام رسمی اندروید ۷ بتا نوقا برای هواوی آنر ۶ ایکس (Honor 6X) مدل BLN-L21 با لینک دانلود مستقیم و آموزش نصب و راه اندازی در این پست ارائه میشود. آنر ۶ ایکس محصول اکتبر ۲۰۱۶ یک دستگاه با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و رزولوشن فول اچ دی است که با ارائه رم ۳ الی ۴ گیگابایتی و […]

صفحه فرود یا Landing Page  در آموزش های مباحث تبلیغات سایت ها امروز قصد داریم آموزش Landing Page  یا صفحه ی فرود که یکی از موارد مهم در بازاریابی اینترنتی و تجارت آنلاین می باشد را برای شما عزیزان مطرح کنیم  و به اهمیت و دلایل طراحی Landing Page بپردازیم. در ابتدا به توضیحی مختصر […]

صفحه فرود یا Landing Page  در آموزش های مباحث تبلیغات سایت ها امروز قصد داریم آموزش Landing Page  یا صفحه ی فرود که یکی از موارد مهم در بازاریابی اینترنتی و تجارت آنلاین می باشد را برای شما عزیزان مطرح کنیم  و به اهمیت و دلایل طراحی Landing Page بپردازیم. در ابتدا به توضیحی مختصر […]

بازاریابی محتوا و سئو   بازاریابی محتوا و سئو چه ارتباطی با یکدیگر دارند ؟   اگر شما یک کسب و کار اینترنتی یا آنلاین دارید برای ارتقای آن و توسعه تجارت خود باید بازدید و رتبه بندی مناسب در گوگل به دست بیاورید که این کار آسانی است اگر مقاله با ما تا انتهای […]